لمپارد : به رکوردم افتخار می کنم
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

فرانک لمپارد یکی از رکوردهای چلسی را در پانصدیم بازی خود در لیگ برتر انگلستان با گل زیبایش مقابل استون ویلا شکاند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، گل زیبای فرانک لمپارد در دیدار مقابل استون ویلا باعث شد که وی با پشت سر گذاشتن بابی تامبلینگ، بهترین گلزن تاریخ چلسی در لیگ انگلستان شود و نامش در کتاب های تاریخ باشگاه ثبت گردد.
 

پس از بازی مقابل استون ویلا و رکورد شکنی، لمپارد با شوخی گفت : " این بدین معناست که من پیر شده ام. ( می خندد) نه، این چیز های زیادی را نشان می دهد. من خوش شانسم که برای باشگاهی بزرگ و در کنار مربیان و بازیکنانی فوق العاده بازی کرده ام. "
 

لمپارد ادامه داد : " به این رکورد گل زنی افتخار می کنم که با شکست دادن مردی بزرگ مانند بابی تامبلینگ که یک اسطوره و فردی دوست داشتنی می باشد، بدست آمد. این کار ساده ای نبود، ولی هواداران از دقیقه اول بازی از من حمایت کردند، از آن ها قدردانی کرده و تلاش می کنم که برای آن ها عالی بازی کنم. "
 

لمپارد درباره پیروزی بی رحمانه چلسی مقابل استون ویلان گفت : " ما از دقیقه اول اشتهای فراوانی برای پیروزی در بازی داشتیم. سعی کردیم که سریع بازی کنیم و گل زود هنگام نیز به ما کمک کرد. "
 

لمپارد که قراردادش با باشگاه چلسی در پایان این فصل از رقابت ها به اتمام می رسد، افزود : " من هنوز با چلسی قرارداد دارم و می خواهم که بازی به بازی پیش بروم. من عاشق بازی کردن در اینجا هستم، از آمادگی خودم خوش حالم و تلاش می کنم که از فوتبالم لذت ببرم. "
 

فرانکی در پایان گفت : " باور دارم که هنوز می توانم بازی کنم و زمان زیادی برای من باقی مانده است. من اینجا هستم تا بازی کنم و به دیگران نشان دهم که چه کارهایی از دستم بر می آید. "



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12